شبکه اینترنت

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شبکه کامپیوتری چیست ؟ نکات پایه ای درباره شبکه

دیگه الان کسی نیست که واژه « شبکه کامپیوتری » رو نشنیده باشه . علم شبکه از تلفیق علوم برق ، الکترونیک ، مخابرات و کامپیوتر  به وجود اومده . همه ما هر روز داریم از شبکه های کامیپیوتری استفاده میکنیم اما خیلی از کاربران شبکه چیز زیادی درباره ساختار و پیچیدگی های شبکه نمی دونن . شناخت ساختار و اساس کار شبکه های کامپیوتری برای هر کسی ضروریه . بنابراین توصیه میکنم حتما این مطلب رو تا آخر بخونید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
farshad pourmoghadasi

آموزش پیدا کردن IP مودم در اندروید

خیلی وقتا پیش میاد که لازمه تنظیمات مودم تون رو تغییر بدین اما هر کاری می کنید ، نمی تونید وارد صفحه تنظیمات مودم تون بشید . برای ورود به صفحه تنظیمات مودم باید IP مودم تون رو دونید . در این پست می خوام روش پیدا کردن IP مودم در اندروید رو خدمت تون آموزش بدم . با استفاده از این روش دیگه بریا پیدا کردن آی پی مودم تون به کامپیوتر نیازی ندارید !

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
farshad pourmoghadasi

مشاهده مشخصات رم RAM کامپیوتر با CMD

برای دیدن مشخصات حافظه رم RAM کامپیوتر باید درب کیس رو باز کنید و ماژول ها رو در بیارید تا روی برچسبش رو بخونید این در حالیه که اصلا نیازی به اینکار نیست . شما خیلی راحت می تونید هم از طریق نرم افزار و هم از طریق CMD ، مشخصات رم خودتون رو ببینید

دیدن مشخصات رم RAM

دیدن مشخصات رم RAM

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
farshad pourmoghadasi

لای فای LiFi چیست ؟ بررسی تکنولوژی لای فای

چند روزی هست که واژه لای فای LiFi سر زبون ها افتاده و چون بر شبیه به کلمه وای فای هست شاید واستون جالب باشه که بدونید لای فای چیه و واسه چی طراحی شده . تو این پست می خوام در مورد لای فای صحبت کنم پس تا انتهای پست همراه من باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
farshad pourmoghadasi

ویندوز اورجینال با ویندوز کرک شده چه تفاوتی دارد ؟

یکی از سوالاتی که بارها و بارها ازم پرسیدن اینه که ویندوز اورجینال با ویندوز کرک شده چه فرقی داره ؟ شایعات زیادی درباره ویندوز اورجینال وجود داره که تایید یا عدم تایید اونها به تجربه و دانش نرم افزاری نیاز داره . از طرفی لپ تاپ هایی که با یک نسخه ویندوز اورجینال به بازار عرضه میشن قیمت بالاتری دارن و همین مسئله باعث میشه که خیلی از کاربران مبتدی گیج میشن و آخرش نمی فهمن که بلاخره ویندوز اورجینال با ویندوز کرک شده تفاوتی داره یا نه . من در این پست قصد دارم که مسائل مهم درباره ویندوز اورجینال رو هم از دیدگاه علمی و هم تجربی به صورت کاملا عمومی و قابل فهم برای همه ، بررسی کنم و حرف و حدیث هایی که عموما درباره ویندوز کرک شده و یا ویندوز اورجینال گفته میشه رو زیر ذره بین ببرم ( شایدم زیر علامت سوال 😀 ) پس توصیه می کنم که این پست رو تا آخر و با دقت بخونید ! اگر میخواید کار تون زودتر راه بیوفته حتما ویدیو این پست رو ببینید .

ویندوز اورجینال Original یا ویندوز اصلی دقیقا یعنی چی ؟

ویندوز اورجینال یا ویندوز اصل ( ویندوز قانونی )

ویندوز اورجینال یا ویندوز اصل ( ویندوز قانونی )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
farshad pourmoghadasi